2014. január 26., vasárnap

*chapter four*

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZKg9XTdN-gHe8mPnhl2lrlnipltC00H7zpNZgCuXXEU4BnfZqvEbLCP0ijNwinJhFi3oEpngiEFaF7y2pvCvxNUCDOfzqboIeQktVZa6jPuZSgGzqCssavPqFSvBkdc38T40Wxq51gwe2/s320/tumblr_ltohjnUcfx1r1k3tzo1_500_large.jpg



"Magam vagyok.
Nagyon.
Kicsordul a könnyem.
Hagyom.
Viaszos vászon az asztalomon,
Faricskálok lomhán egy dalon,
Vézna, szánalmas figura, én.
Én, én.
S magam vagyok a föld kerekén.
KI A FRANC VAGYOK ÉN?"




 *4 héttel később*

Már 4 hete hogy itt vagyok.Apát folyamatosan hívom,de egy "most nem érek rá"-val egyből leráz.Pattie egy nagyon kedves nő,igen Pattie a neve.Justint alig látom,mondjuk nem is akarom.Az első olyan esete óta kerülöm,de ő sem erőlteti meg magát hogy lásson.Egy nap egy 'szia' és megvan a napi társalgás.Elég unalmasak a napjaim.Pattie mindennap dolgozik,Justin vagy nincs itthon vagy egy lánnyal van fent.
 Itt ülök a tv előtt,és az unalmas csatornákat kapcsolgatom.
-Elegem van!-idegességemben felpattantam,és a szobám felé vettem az irányt.

Felkaptam egy lenge cuccot,hajamat felkontyoltam,szememet kihúztam,szájfény ..Útra kész!
Ahogy kiléptem,arcomat megcsapta a mediterrán levegő hőmérséklet.Komolyan mondom felszabadulás volt.
Mivel még egyszer sem tettem ki a lábam a házból ideje volt.Ipodomat halkan bekapcsolta ,és jobbra vettem az irányt.ahogy haladtam előre,egy kis kávézót pillantottam meg.
Ahogy beléptem a friss sütemények illata csapta meg az orrom.Gyors léptekkel a pulthoz siettem.
-Jó napot kisasszony !Mit adhatok?-egy 70-es éveiben járó nénike tipegett elém.
-Jó napot!Egy olyan rózsaszín süteményt kérnék!-a nénike már haladott is hogy kívánságom teljesítse.
-Tessék gyermekem!
-Köszönöm szépen!Mennyi lesz?
-Jajj aranyom hagyjad csak!Új vagy kedvesem?-ült le elém.
-Köszönöm!Hát 4 hete itt vagyok,de még nem tettem ki a lábam a házból!-mosolyogtam kicsit kínosan.
 Mindent elmeséltem neki.Ilyen édes öreg nénivel még nem találkoztam.Tekintete csillogott a kedvességtől.Nem vagyok az a mindenkiben megbízom tipus,de úgy éreztem neki mindent elmondhatok.
-Köszönöm szépen Ella néni!Viszontlátásra!-köszöntem az említettnek.
-Szerbusz aranyos!Gyere máskor is!
 Ahogy kiléptem ledöbbentem.A kellemes finom,világos utca átváltozott fekete,büdös gettóvá.
Éppen fordultam volna vissza a boltba de az ajtó nem nyílott.Szívás.
 Gyors léptekkel indultam a vissza fele vezető úton,de az megváltozott.Amerre több fény volt arra indultam,de hiába.Ismeretlen környék.Persze hogy a telefonomat se hoztam el.Meguntam a keresgélést ezért a szembe lévő parkhoz mentem.Ott hamar találtam egy padot és leültem.Pattie tuti meg fog ölni.Arcomat kezeimbe temettem,és épp sírni kezdtem volna amikor egy ismerős hangot hallottam.Fejemet egyből felkaptam.
-Figyelj haver ..ha oda adod a zsét mehetsz is,de ha nem azt megjárod.-felkuncogott.Én ismerem ezt a hangot ez Justin.Lassan a hang felé szedtem lépteim.
Egy bokrokkal körülvett részen ott térdelt egy fiú,és könyörgött.
-Kérlek!Megígérem hogy holnapra meg lesz!-szinte már sírt.Jobban megakartam nézni,ezért a fa mögül kicsit kijjebb léptem.A tervem sikeres lett volna ha egy ág nem tört volna szét a lábam alatt.Az ott állok közül mindenki felém kapta a fejét.Szerencsére a sötéttől nem látták az arcomat,remélhetőleg semmit.
-Fiúk!Van itt valaki nézzétek meg addig én ezt elvégzem!-az emberek léptei közelebb érkeztek."Basszus most mit csináljak?"-gondolkodtam.El kell futnom,vagy el kapnak.Gyerünk!
Lábaimat kapkodtam ahogy tudtam,de nem csak a csapat trappolása hallatszott mögöttem,hanem egy éles lövés.Abban a pillanatban lefagytam.Lábaimnak nem tudtam parancsolni,majd még egy kilőtt golyó hangjától szakadt meg a hang.Szememből könny hullt,hasamhoz kaptam ugyanis a végtelenből egy szúrós,égetős érzés képződött.Mintha csurom vizes lennék..Kezeimről csöpög valami..Lassan felemeltem az említett testrészemet,amiről piros folyadék csöpögött.ENGEM LŐTTEK MEG!

Itt a 4.rész sajnálom hogy sokat késtem ,de valahogy minden összejött:S 
Ha tetszett a rész kommenteljetek.
Következő rész 6 feliratkozó + 20 komi után jön.Köszönöm szépen szeretlek titeket.<3



11 megjegyzés:

  1. Szerbusz Drága!

    Szerintem nagyon jó lett a rész, igaz, hogy egy kicsit rövidke lett, de a többi véleményemet már elmondtam, a desinged nagyon tetszik.. A fejléc is elnyerte a tetszésemet. Ügyes vagy! csak így tovább! :* <3

    VálaszTörlés
  2. Siess nagyon tetszik a blog !!

    VálaszTörlés
  3. Siess! Nagyon jól írsz! WOW! :D

    VálaszTörlés
  4. léci folytasd nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  5. Siess :))nagyon.......... nagyon jóól irsz !! :DD

    VálaszTörlés
  6. Új olvasó jelen! Mikör jön a kövi rész?

    VálaszTörlés